Sila Daftar Masuk

27 December 2010

Saya Blogger Selangor

Hi,
salam n selamat pagi isnin~
hari ni nk join 

  Kategori Sahabat Blogger Mengikut Negeri

hari ini tiba giliran bagi bloger-bloger
yang berada d negeri darul ehsan dan
yang sama waktu denganya.
Kategori ini akan senaraikan blogger-blogger 
mengikut negeri blogger itu tinggal sekarang ini,ni smua idea daripada


Syarat untuk memasuki kategori nih ialah:

1)   Nama: boleh panggil sya DE atau Encik.Ayamlikku.
2)   Status: masih bujang dan mempunya 3 ekor anak kucing siam.
3)   Cara hubungi: - leh laa carik fb sya, de_ayamlikku@rocketmail.com.
4)   Daerah Jajahan: currently menjajah di Petaling Jaya SDE.
5)   Tempat tinggal: dalam hostel, di Jalan University.



Apa yang menarik di tempat anda: yang menarik pasal tempat sya nih..,nih seblah jer..,lompat pagar pun dah sampai.. :) 





    1. p/s: klau nk comeii kan badan,g laa melawat rumah atok sya hari-hari pun bulehh...






      2 comments:

      Labels

      2010 (15) 2011 (38) ABC (1) af (1) agama (4) air (1) air asia (7) ajl25 (1) aku (8) Api (1) August (2) Balai Ketibaan (2) bank (1) Ben (14) Berenang (2) Berendam (1) Berita (4) BILIK (1) blog (8) Boarding (2) Bodoh (3) Bola Sepak (2) Boring (1) budak2 (1) buterfly (1) Check In (1) Contest (4) Cuti (3) doktor (1) dunia (1) Emas (1) error (1) Exam (1) Facebook (1) FIFA (1) fizo (1) fotografi (3) gathering (1) Gay (1) gegar (1) geli (1) gigi (1) Gila (3) GSC (2) happy (4) Harga (3) hari ini (2) Hormat (1) Hospital (3) Hotel (3) hypermarket (1) ibu (1) Ice Skating (1) Ikan (2) Islam (4) Isra Mikraj (3) jalan (2) July (5) kahak (1) kamera (3) Kamus Hidup (3) Kapal (4) kawan (4) kelas (1) kerja (2) Kfc (7) KLCC (1) koleksi (1) kosmo (1) kucing (1) Lalat (1) lambat (1) lapar (2) Laugage (2) lawak (2) Lcct (4) Maaf (4) macam-macam (2) mahsa (2) Mail (1) makan (20) Malam (6) Malu (5) Malysia (1) mamat (1) mandi (1) Mati (1) Menangis (6) Meninggal Dunia (1) Mesir (2) minum (1) movie (4) mushroom (2) nuffnang (5) Pak Cik (3) Pantai (1) Park Yong Ha (1) Pencuri (3) perompak (1) physiotherapy (5) posting (1) Promoter (1) ptptn (1) Puasa (3) rusuhan (1) sabah (7) sahur (1) Salah. (1) salesman (1) Sandakan (1) sedut (1) SEGMEN (9) selamat pagi (7) selamat tahun baru (1) Selerak (1) Suction (1) tahniah (2) tak puas hati (2) Takut (4) Tawau (1) Terbang (2) Terlepas (2) Tersentak (6) Thanx (10) trailer (1) tutup (1) twitter (1) uniform (1) vacancy (1) Video (4) vote (1) welcome (2) Winter Sonata (1) world cup (1)
      Powered By Blogger

      Story Saya... Semuanya S..

      Saya [syuib Syed Sabri],Sathiswaran serta Susan,Sekolah sesame sehingga standard Six. Sewaktu subjek science,Saya serta Sathiswaran sorok set sempoa susan sebab susan selalu salah simpan. Satu saat,susan sedar sehingga suke sorang-sorang.saya serta sathiswaran say sorry sama Susan.Susan senyum sampai semput!! Semput!! Saya serta Sathiswaran shock!! Saya,sembahyang semoga semuanya selamat. Syukur,Susan selamat.Saat,saya samapaikan sesuatu sama susan,.

      Syuib: Susan,saya sangat suka sama su.. sedarkah su,selama ini susu,sambal sotong,siakap, serta samosa sukaan su,sebenarnya saya sediakan.,sathiswaran sekadar sampaikan su.,saya silap,semua salah saya..saya segan su... sorry su’’.

      Sathiswaran: siot!! Sengal sungguh,, susan,sebabnya syuib sayang su..,sedikit sisipan su...Sikat,selipar,sugus,sayur-sayuran,springles,sup-sup,siput sedut...semuaaaaaaaaaaaaaanya syuib sediakan.. [sambil siku-siku Syuib]

      Susan: sathis,sudahlah semangat sungguh syuib..sob..sob..sob..sekadar soalan,siapa susan sebenarnya sama syuib??’’

      Syuib:.. su seperti singkong serta sepatunya,su sopan santun,su seputih salju,semanis soya serta secantik selebriti “Sinetron Sejuta Sesungut Seindah senyuman” su..

      Susan: [senyum-senyum singa]


      ... sedetik serta sesaat,syuib serta susan suka sama suka,sungguh-sungguh sehidup semati.Sepuluh,September susan sah sebagai suami syuib, Sempurnah sebahagia selamanya... SEKIAN.

      --sat,sat..sathis senyap seyhh? Sambunganya..sesambung selepas sore.. Sixa.m sedikit sahaja sampaii sudah....Shhhhhhh~

      ::Siap,semoga semuanya suka serta Senyum sentiasa::

      SENYUM SOKMO!!